דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבר לעצמאות דרך סאמר סקול 

מאת    [ 26/01/2013 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 10803 פעמים ]

הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל לבד, המחשבה על טיסה בלי שהם יגוננו מהצד, ילוו את הילד בכל מסלול מדירה שינה מעיניהם. אבל כמו בכל תהליך של התבגרות, כשיש מטרה טובה, אפשר לשחרר. מחנה קיץ סאמר סקול הוא מסורת מסביב לעולם, בארצות הברית, הילדים נשלחים מגיל מאוד צעיר מדי חופש לקאמפ קבוע, יש להם את החברים של הקאמפ שמחכים להם שם והם מבלים בסביבות חודש ואפילו חודשיים תמימים בסביבתו של מחנה קיץ בהרפתקאות ביערות, קמפינג, שיט, פעילויות אקסטרים, ספורט ימי ועוד. באירופה רוב האנשים בוחרים לשלוח את ילדיהם לסאמר סקול בעל אוריינטציה לימודית בנוסף לטיולים, בילויים והנאות חווייתיות, כדי שיפיקו ערך חינוכי מוסף וילמדו לשלוט טוב יותר בשפה האנגלית. 

למי שאינו מכיר את הקונספט, מחנה קיץ סאמר סקול מבוסס על שיעורי אנגלית יצירתיים וחווייתיים המועברים אצל מורים חייכנים, כשבשילוב הלימודים הילדים נהנים מפעילויות מגוונות מפעילויות חברתיות בתוך הקמפוס ועד טיולים, סיורים, מחזות זמר, ביקור במוזיאונים ועוד שלל אטרקציות מחוץ לקמפוס. הקמפוסים עצמם שוכנים ביעדים אטרקטיביים להפליא, פנימיות או קולג'ים פרטיים מפוארים המצויידים במתקני נופש חדישים דוגמת בריכת שחייה, מגרשי ספורט, אולם קולנוע, חדרים נוחים ונעימים, מדשאות רחבות במרחק נסיעה קצר מלונדון, ברייטון, קיימברידג' ועוד.

הייחוד של חוויה דוגמת סאמר סקול לכל נער או נערה בין הגילאים 10-18 הוא המפגש החברתי והתרבותי הייחודי, קשרים אמיצים נוצרים במחנה קיץ סאמר סקול בין ילדים ובני נוער מכל העולם שמגיעים מדי שנה לסאמר סקול מארצות שונות כמו יפן, סין, איטליה, ספרד, הולנד, פורטוגל, אמריקה הלטינית, צרפת ועוד ובסאמר סקול יש לילדים ולבני הנוער הזדמנות להמריא למחוזות רחוקים. לא רק שהם לומדים להסתדר עם אנשים חדשים (אומנם בסביבה תומכת וחמה) הם גם לומדים על תרבויות אחרות והכל תוך כדי ידידות. חברויות אמת רבות נרקמות בסאמר סקול והמשתתפים נוהגים לשמור על קשר דרך הפייסבוק, סקייפ והאינטרנט שנים רבות לאחר מכן ואפילו יוזמים מפגשים שאינם קשורים ישירות לסאמר סקול.

כמו כן, ההורים יכולים להיות רגועים שכן מחנה קיץ סאמר סקול הוא מקום בטוח מאוד עם מדריכים מנוסים ומיומנים בעלי רזומה של שנים רבות בהדרכה ובהדרכת סאמר סקול וכן, נשלח מנהל סאמר סקול ישראלי ומלווים מהארץ כדי לסייע לקבוצות ולהוות אוזן קשבת. המשתתפים לומדים מהר מאוד לדלג על קשיי השפה ועל קשיי התקשורת הראשונים, מפתחים ביטחון עצמי רב הן מבחינת דימוי עצמי והן מבחינת השליטה בשפה האנגלית ומדובר בסוג של יציאה לעצמאות תוך כדי חוויה בלתי נשכחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב